We zijn er (bijna…..)!

Yes, jippie, gelukkig, we zijn er! Het geld voor de operatie is er. Ik kan wel een gat in de lucht springen zolang ik niet hoef te staan, zitten, denken, springen of iets anders. Ik denk dat we het maar houden bij een stukje taart.
Dankjulliewel allemaal!
Tegelijkertijd zijn wij er nog niet. Er komt zoveel aan. Alle organisatie, onderzoeken, artsen, de reis. Die reis is echt wel een ding. Hoe kan iemand naar een vliegveld en vervolgens zittend naar Barcelona als de supermarkt honderd meter verderop al onmogelijk is? Het is zeker dat de reis met aanvallen van bewustzijnsverlies zou gaan. Op het vliegveld nemen ze mij niet bewusteloos en trillend mee in het vliegtuig en in het vliegtuig zou ik bewusteloos of schokkend in het gangpad liggen. Ik ben ook in de tijd van het crowdfunden weer te ver achteruit gegaan helaas. We hebben ervoor moeten kiezen om liggend vervoerd te worden met ambulancevervoer/ vlucht. Gewoon omdat het noodzakelijk is geworden helaas. Dat brengt wel weer veel extra kosten met zich mee en daarom gaan wij nog even door met de crowdfunding. (zie de homepage)

Ik schrijf deze blog in etappes en ondertussen lig ik ’s middags in een donkere, stille kamer.

Maar aan de andere kant is er tegelijk ook zoveel hoop. Hoop op verbetering. Hoop op het terug krijgen van mijn leven. Hoop op weer af en toe gezellige dingen doen met vrienden en familie. En natuurlijk hoop op het afmaken van mijn studie. Zoals de arts in Barcelona altijd zegt: je hebt vijftig procent kans op vijftig tot vijfennegentig procent herstel. A dream coming true.

Dit alles was niet mogelijk geworden zonder de letterlijk honderden donaties van jullie. Bekenden en onbekenden hebben allemaal gedoneerd. Het artikel in de Eva heeft ontzettend veel donaties gegeven en daarnaast nog zoveel mensen die alles hebben gelezen via de site of via andere social media platformen. Acties zijn opgezet en ook mensen waar ik al jaren geen contact meer mee heb, hebben zich ingezet. Ontroerend. We zijn er stil van. We hadden nooit durven dromen dat dit zo snel had kunnen gaan. Ontzettend bedankt allemaal. Jullie zijn meer dan fantastisch.

We gaan de komende tijd ons best doen om met enige regelmaat een update te plaatsen op de site en op Facebook en Instagram. Zo blijven jullie op de hoogte van onze reis en alle ontwikkelingen voor- en achteraf. Natuurlijk zullen we ook dagelijks de teller op de site blijven aanpassen.