In het appartement!

Na onze vorige update is er veel gebeurd. Dinsdag is een moeilijke dag gebleven waar nog steeds de vooruitgang uitbleef. Zelfs woensdag ging het minder goed dan werd gehoopt en gedacht. Wel werd de pijn elke dag iets beter te verdragen. De Ketamine en Fentanyl konden weg en Esmée heeft nu alleen nog een paar lichtere alternatieven.

Vanochtend moest Esmée een klein stukje lopen samen met dr Gilete. Een erg spannend moment, omdat dat gisteren echt onmogelijk en erg zorgwekkend was. Vandaag kon dat ineens wel een beetje! Daarna is Esmée direct maar in een stoel gaan zitten en bleek dit veel beter te gaan dan verwacht. Later zijn we nog heel even naar een lotgenootje gegaan die verderop op de gang lag. Eigenlijk heel vermoeiend, maar toch wel erg leuk.

Met dr Gilete hebben we het erover gehad wanneer we het ziekenhuis uit konden. Dat kon in principe morgen, maar bleek vandaag al te kunnen en dat hebben we gedaan! Het had flink wat voeten in de aarde om naar ons appartement te gaan, maar met ambulance zijn we aangekomen. Het is een goed appartement en we zijn heel erg blij om weer uit het ziekenhuis weg te zijn. De komende dagen zullen nu bestaan uit rusten, herstellen en oefenen met lopen en zitten. En daarbuiten natuurlijk vooral heel erg wennen aan het niet kunnen bewegen van de nek en bovenste borstwervels.

Onze crowdfunding is nog steeds actief! We zitten al op 75%, maar hebben dus ook nog een kwart nodig. Kunt u ons helpen?