Hartelijk bedankt!

Wat was het een moeilijke beslissing: gaan we crowdfunden voor de operatie in Barcelona of niet? Wat gaat er allemaal op ons afkomen? Trekken we dit wel naast alle andere zorg? Kunnen we wel zoveel geld vragen aan mensen voor een operatie? Maar aan de andere kant hadden we geen keus, de operatie moet er komen. Het proces van achteruitgang moet worden gestopt.

De beslissing was genomen en de stichting werd opgericht. Erik heeft een mooie website gebouwd en onderhouden, waarvoor onze hartelijk dank. Marja heeft met ons meegedacht en teksten kritisch beoordeeld, ook hartelijk bedankt. Een Facebook-pagina is gemaakt en we waren bereikbaar voor heel veel mensen.
Vanaf dat moment is het super snel gegaan. Een artikel in de online Eva en Beam is door heel veel mensen gelezen. De Facebookpagina is veel gedeeld. De jeugd van de kerk heeft acties ondernomen en een sponsorloop opgezet. Er zijn zelfgemaakte Cd’s verkocht, pannenkoeken gebakken. We zijn iedereen die iets heeft gedaan ter promotie of een actie heeft ondernomen heel dankbaar. Ook de
mensen die 14 maart mee gaan lopen met de sponsorloop of op andere manier zich inzetten voor deze sponsorloop, hartelijk bedankt.

Graag wil ik iedereen bedanken die zijn of haar hart heeft laten spreken en een donatie heeft gedaan zodat Esmée naar Barcelona kan en kan worden geopereerd. Alle donaties, klein en groot zijn bemoedigend geweest en laten ons voelen dat mensen om ons geven en dat we niet alleen staan in de zorg om Esmée. Het liefst zou ik iedereen persoonlijk bedanken maar dat is onmogelijk. Daarom via deze manier: HEEL HARTELIJK BEDANKT voor uw/ jouw/ jullie donatie!

Ook bedankt voor alle lieve kaarten die we van bekenden en onbekenden hebben gekregen, hartverwarmend!

We zijn God dankbaar die ons iedere dag in het soms zware proces van ziekte draagt. We zijn gezegend dat we met anderhalve maand het hele bedrag bij elkaar hebben gekregen en de deur naar herstel openstaat. Ook dit proces gaan we samen met God in.