Bedankt!!!

Woorden schieten tekort om onze dankbaarheid te verwoorden. Zo veel mensen die ons weer hebben willen helpen. We hebben ons enorm bezwaard gevoeld om weer om geld te moeten vragen. Liever hadden we na de eerste operatie willen vertellen dat alles zo geweldig vooruit gaat. Maar de werkelijkheid is niet zo, Esmée leek vooruit te gaan maar gaat nu weer keihard achteruit. En dan is het enorm bemoedigend dat er zoveel mensen meeleven en dat we binnen de korte tijd die we hebben het hele benodigde bedrag weer bij elkaar hebben. Dan merken we dat er zoveel mensen zijn die heel graag willen dat Esmée weer beter wordt, hartverwarmend.

Weer zou ik graag iedereen persoonlijk bedanken maar dat gaat niet. Dus doen we het op deze manier: HEEL HARTELIJK BEDANKT voor uw donatie!

We bereiden ons voor op de reis, de operatie en het herstel daarna. Toch weer een spannende periode. We weten dat er veel mensen met ons meeleven en de blogjes lezen. We zullen proberen weer geregeld een update te plaatsen op de site.
Ook hebben we er vertrouwen in dat God aan onze zijde staat en met Esmée meegaat de operatiekamer in, dat geeft rust.